Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T10:38:21+01:00
Aby Królestwo Boże nie było tylko pustymi słowami, każdy chrześcijanin powinien nie zapominać o tradycjach związanych z tą religią, przestrzegać wszystkich przykazań i co najważniejsze być dobrym dla ludzi. To wtedy nadaje sens życiu i każdy dobry człowiek zostanie wynagrodzonym życie wiecznym w Królestwie Boga. Królestwo Niebieskie żyje w każdym z nas tylko trzeba je rozwijać wiarą, gdyż wtedy warto żyć.
4 4 4
2009-12-05T12:56:33+01:00
Królestwo Boże - odjazd - nie znamy dnia ani godziny.
Przyjazd - zależy od nas samych.
Aby Królestwo Boże nie było pustym słowem , ale rzeczywistością , która nadaje ludzkiemu życiu sens i wartość musimy podążać drogą do domu Ojca. Rodząc się każdy człowiek staje na drodze życia do Królestwa Bożego, po której idąc codziennie musi pokonywać cierpienie, miłość, pracę, naukę, wypoczynek i żyć z wiarą. Na tej drodze jest złamana noga, ból brzucha, trud pracy, sprzeczki. Niektóre sytuacje i problemy najlepiej przetrwać z modlitwą w sercu. Jest też miłość do Boga i przyjaźnie w szkole, okazywanie miłości i przebaczanie wrogom. Na drodze jest modlitwa, praca i szacunek do chleba. Jest też czas na wypoczynek. Na początku drogi stoi wielki znak a na nim Przykazania Boże. Kierujmy się nimi po drodze to nie zbłądzimy.Ceny biletów to Królestwa Bożego - życie święte, pokuta, modlitwa, post, jałmużna, przestrzeganie przykazań Bożych, wypełnianie obowiązków.
Dla spóźnialskich - specjalny pociąg ratunkowy - pojednanie w godzinę śmierci. Nie polecamy - można nie zdążyć.

4 2 4