Odpowiedzi

2009-12-05T10:45:06+01:00
Witam
1.Robert Alexander Schumann-kompozytor epoki romantyzmu
2.Christoph Martin Wieland (1733-1813), pisarz niemiecki
3.Christa Wolf rowniez pisarz niemiecki
4.Niemiecki pisarz Walter Kempowski
5.Ulrich Plenzdorf pisarz
6.Günter Wilhelm Grass pisarz niemiecki, laureat nagrody Nobla
7.Thomas Mann-Uznany za najwybitniejszego pisarza niemieckiego w pierwszej połowie XX wieku
8.Hermann Hesse, pseud. Emil Sinclair (1877–1962) – niemiecki prozaik, poeta i eseista
9.Wolfgang Mattheuer niemiecki malarz, rzeźbiarz i grafik.
10.Andreas Achenbach, malarz niemiecki
11.Hugo Junkers-wynalazca,niemiecki inżynier i innowator
12.Alois Senefelder niemiecki grafik, wynalazł w 1798 litografię - technikę druku płaskiego.
13.Karl Friedrich Benz niemiecki inżynier, pionier motoryzacji.Dokonał wielu ważnych odkryć
14.Rudolf Diesel -konstruktor silnika Diesla:)
15.Jan Gutenberg-złotnik i drukarz moguncki, niemiecki rzemieślnik, twórca pierwszej przemysłowej metody druku na świecie.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T10:51:36+01:00
1.Ludwig van Beethoven(1770-1827) - Komponist
2.Johann Sebastian Bach(1685-1750) - Komponist
3.Immanuel Kant(1724-1804) - Professor
4.Robert Koch(1843-1910) - Mediziner und Mikrobiologe
5.Friedrich Nietzsche(1844-1846) - Philosophie
6.Gustav Blaeser(1813-1874) - Bildhauer
7.Johann Wolfang von Goethe(1749-1832) - Schriftsteller
8.Albert Einstein(1879-1955) - Physiker
9.Carl Friedrich Benz (1844-1929) - Ingenieur und Automobilpionier
10.Rudolf Diesel(1858-1913) Ingenieur und Erfinder des Dieselmotors
11.Martin Luther (1483 - 1546) geistige Vater der protestantischen Reformation.Theologe
12.Otto von Bismarck (1815 - 1898) erster Kanzler des Deutschen Reiches
13.Friedrich Engels (1820 - 1895) Politiker, Philosoph und Militärhistoriker
14.Johann Gottlieb Fichte (1762 - 1814) Deutscher Philosoph
15.Johannes Gutenberg (1397 - 1468) Erfinder des Buchdrucks
1 5 1
2009-12-05T11:51:03+01:00
1.Albert Einstein
2. Konrad Adenauer
3.Fryderyk II Wielki
4. Gustav Ludwig Hertz
5. Robert Koch
6.Thomas Mann
7. Günter Grass
8. Werner von Siemens
9. Gustav Otto
10.Jan Sebastian Bach
11.Johann Adolf Hasse
12.Hans Zimmer
13. Ludwig van Beethoven
14. Franz Beckenbauer
15.Michael Schumacher
1 4 1