Odpowiedzi

2009-12-05T10:49:43+01:00
Nie mogła cokolwiek zobaczyć, ale wszędzie woda, trzy głowy w wodzie - Ben głowy, Patty jest głową, a Pa małych małych mokrej głowy. Pa ręką trzymał zwierzę jest głowę i brał spokojnie koni.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T11:00:21+01:00
Nie mogła zauważyć niczego oprócz wody wszędzie i trzech głów wystających z tej wody-Pet jest głową, Patty jest głową i Pa jest małą, małą, mokrą głową. Pa jest ręką, która trzyma Pet, która jest głową i on brał cicho do koni.
hahhaha ;d
2009-12-05T16:24:27+01:00
Ona nie mogłaby widzieć coś ale woda (wodny) wszędzie i trzy stoi na czele (głowy) w woda (wodny) - Pieszczone zwierzę jest główne, *Patty* jest główny, i *Pa* jest mała mała wilgoć stać na czele (głowa; główny; brać kurs). *Pa* jest ręka trzymał (przeprowadzający) Pieszczone zwierzę jest główne i on brał spokojnie do koni.