Mam tu parę zadań z historii:

1. Imię żony Stefana Batorego ?
2. Kraina, którą władał Stefan Batory, zanim został królem polski
3. Co to jest Miedzioryt ?
4. Co przedstawia miedzioryt
5. Czego dokonał Hetman (Stefan Czarniecki) podczas "potopu"
6. trzy bitwy w których brał udział Hetman (Stefan Czarniecki)

Bardzo proszę o odpowiedzi

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T11:05:18+01:00
1. Anna Jagiellonka
2. Siedmiogród
3. technika graficzna wklęsła
4. obrady sejmu walnego
5. prowadził wojnę partyzancką z Karolem X Gustawem
6. pod Beresteczkiem
pod Gołębiem
pod Warszawą

P.S. Pomogłem?! Minuj moją pracę najlepszą. Czegoś brakuje? Pisz na prive'a.
10 4 10
2009-12-05T11:13:51+01:00
1.Anna Jagiellonka
2.Siedmiogród
3.Technika graficzna druku wklęsłego
4.Przedstawia obrady sejmu walnego
5.Wygrał bitwę ze Szwedami .
6.Pod Chocimiem,Warką,Beresteczkiem
5 4 5
2009-12-05T14:35:52+01:00