Odpowiedzi

2009-12-05T11:15:08+01:00
9,47+11,5+0,303=21,273

3,006-0,01005-0,007=2,98895
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T11:18:10+01:00
4,735 : 0,5 + 14,95 : 1,3 + 2,121 : 7= (4,735 : 0,5) +( 14,95 : 1,3) + (2,121 : 7) = 9.47+11.5+0.303= 21.273


3,006 - 0,3417 : 34 - 0,875 : 125 = 3,006 - (0,3417 : 34)-( 0,875 : 125) =
3,006 - 0.01005 - 0.007= 2.8985
2009-12-05T11:17:49+01:00
4,735:0,5+14,95:1,3+2,121:7=
=9,47+11,5+0,303=
=21,273


3,006-0,3417:34-0,875:125=
=3,006-0,01005-0,007=
2,8985