Napisz przynajmniej na strone a4 historyjke , wykorzystujac ponizsze wyrazy : danusię , wzruszył , krzyżacy , henryk sienkiewicz , odcieli , po raz pierwszy , królowa Jadwiga , król polski , Jurand , czeał pod bramą , bohater , opat , niemiecki , nie cierpial , polakow ,wycienczenie , zaczal , rycerze , zbyszko , krakow , potrzebny , skrzywił , mówil , niezadowowlony , historyczny , ujrzal , podniosl , reke , upokorzony , przedstawia , bez litosci zamoazpojscie , ktory , bitwa , grudzien , naprawde , mieli , patrzyl , grunwald , nie mial , dla niego , wiezli , mowil . nie musza byc wszystkie ale wiekszasc

2

Odpowiedzi

2009-12-05T12:59:15+01:00
Uhhh... Namęczyłem się troche by to zrobić sam.
Nie użyłem tylko dwóch wyrazów.
Poniżej zamieszczam pracę wraz ze słowami użytymi w tekscie z Twojej ramki.







Pewnego słonecznego dnia niezadowowlony Henryk Sienkiewicz po raz pierwszy czekał pod bramą swojego królestwa. Upokorzony król Polski po długim oczekiwaniu zaczął trzaskać w bramę. Po chwili bohater ujrzał nadbiegających do niego dwóch rycerzy. Byli to Zbyszko z Krakowa oraz tutejszy Jurand. Gdy dobiegli do króla Henryka Sienkiewicza Jurand mówił że niemieccy rycerze zaatakowali królową Jadwigę. Bezradny król skrzywił się myśląc że rycerze żartują. Wyruszył z chłopakami do Grunwaldu. Gdy był już blisko to wzruszył się ogromnie widząc zabitych bez litości Polaków. Okazało się że dwaj mężczyźni mówili prawdę. Był grudzień mróz w pokonywaniu dalszej drogi dokuczał im niemiłosiernie. Niedaleko spotkał wycieńczoną Danusię. Gdy spojrzał na nią to już wiedział że biedna tylko się męczy i że już z tego nie wyjdzie. Król tak więc wziął nóż który ma zawsze przypięty do pasa, podniósł rękę i dobił Jadwigę aby nie cierpiała. Naprawdę wzruszony Henryk patrzył na Danusię po czym opat na kolana i rzekł: ,,Potrzebny nam stolarz, co zrobi trumnę na czterdzieści łokci długości, i dziesięć szerokości”. Gdy dostali trumnę wzięli ją na wąwóz i wieźli wraz z ciałem do Grunwaldu. Gdy dojechali na miejsce okazało się że jest to historyczny moment dla naszego państwa. Trwała bitwa pod Grunwaldem. Krzyżacy stawiali ogromny opór, było ich więcej. Naszczęście Polscy husarze odcięli im największych wojowników. Nasze państwo wyszło z tej bitwy zwycięskim pasem, choć mieli dużo szczęścia. Król Polski dobrał się do ostatniego żyjącego przeciwnika, którym był król Krzyżaków. Odbył się pojedynek dwóch królów. Henryk nie miał dla niego litości, chciał go zabić, jednak uświadomił sobie że jest im potrzebny na okup. Tak właśnie przedstawia się moja historia o królu Henryku i wielkiej bitwie pod Grunwaldem.






niezadowowlony, henryk sienkiewicz, po raz pierwszy, upokorzony, król polski, zaczal, bohater, ujrzal, zbyszko, kraków, mowil, rycerze, niemiecki, królowa Jadwiga, skrzywił, bez litosci, polakow, wycienczenie, grudzien, danusię, który, podniosl , reke, nie cierpial, naprawdę, patrzyl, opat, wiezli, historyczny, bitwa, krzyżacy, odcieli, odcieli, nie mial , dla niego, potrzebny, przedstawia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T15:52:29+01:00
Pewnego słonecznego dnia niezadowowlony Henryk Sienkiewicz po raz pierwszy czekał pod bramą swojego królestwa. Upokorzony król Polski po długim oczekiwaniu zaczął trzaskać w bramę. Po chwili bohater ujrzał nadbiegających do niego dwóch rycerzy. Byli to Zbyszko z Krakowa oraz tutejszy Jurand. Gdy dobiegli do króla Henryka Sienkiewicza Jurand mówił że niemieccy rycerze zaatakowali królową Jadwigę. Bezradny król skrzywił się myśląc że rycerze żartują. Wyruszył z chłopakami do Grunwaldu. Gdy był już blisko to wzruszył się ogromnie widząc zabitych bez litości Polaków. Okazało się że dwaj mężczyźni mówili prawdę. Był grudzień mróz w pokonywaniu dalszej drogi dokuczał im niemiłosiernie. Niedaleko spotkał wycieńczoną Danusię. Gdy spojrzał na nią to już wiedział że biedna tylko się męczy i że już z tego nie wyjdzie. Król tak więc wziął nóż który ma zawsze przypięty do pasa, podniósł rękę i dobił Jadwigę aby nie cierpiała. Naprawdę wzruszony Henryk patrzył na Danusię po czym opat na kolana i rzekł: ,,Potrzebny nam stolarz, co zrobi trumnę na czterdzieści łokci długości, i dziesięć szerokości”. Gdy dostali trumnę wzięli ją na wąwóz i wieźli wraz z ciałem do Grunwaldu. Gdy dojechali na miejsce okazało się że jest to historyczny moment dla naszego państwa. Trwała bitwa pod Grunwaldem. Krzyżacy stawiali ogromny opór, było ich więcej. Naszczęście Polscy husarze odcięli im największych wojowników. Nasze państwo wyszło z tej bitwy zwycięskim pasem, choć mieli dużo szczęścia. Król Polski dobrał się do ostatniego żyjącego przeciwnika, którym był król Krzyżaków. Odbył się pojedynek dwóch królów. Henryk nie miał dla niego litości, chciał go zabić, jednak uświadomił sobie że jest im potrzebny na okup. Tak właśnie przedstawia się moja historia o królu Henryku i wielkiej bitwie pod Grunwaldem.



1 5 1