Odpowiedzi

2009-12-05T12:09:41+01:00
Zapraszam Serdecznie wszystkich wiernych o uczestniczenie we mszy swietej w niedziele o godzinie 16 w kosciele pod wezwaniem ...... .
Przyjdz do kosciola bo warto, mozesz sie dowiedziec wiecej o Bogu.

Zapraszamy wszystkich Chrzescijan
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:18:29+01:00
Zapraszamy wszystkich do udziału na Mszy Świętej. Możesz wtedy porozmawiać z Bogiem. W każdą niedzielę o 7.00 , 9.00 , 10.30 (dla dzieci w dolnym kościele) o 12.00 lub o 18.00.
Znajdź czas i przyjdź. To nic nie kosztuję. :)

znam takie jedno ( nie wiem czy do końca motto) może trochę głupie ale jak chcesz...
" mądrość to nie test zdany na 6 ale wewnętrzna i prawidłowa
odpowiedź na pytania zadawane przez życie "
5 3 5