Proszę o przetłumaczenie z góry dziękuję ;)

Dobrý den,Prosím Vás

je možno poslat fotku s někým, kdo v "Pufa Piłka" sedí. Chtěli bychom vědět, jak to vypadá. Předem moc děkuji a jsem s pozdravem


Proszę o przetłumaczenie z góry dziękuję ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:04:28+01:00
Witam, proszę Cię wyślij mi zdjęcie z kimś z :"PUFA Piłka" w pozycji siedzącej. Chcialibyśmy wiedzieć jak to wygląda. Z góry wielkie dzięki.


Coś w tym stylu =) Chodzi chyba o taki fotel -piłka =)
2009-12-05T14:22:42+01:00
Witam, proszę cię

może wysłać zdjęcie z kimś w "PUFA Piłka" . Chcielibyśmy wiedzieć jak to wygląda. Z poważaniem