Odpowiedzi

2009-12-05T12:05:07+01:00
Między scyllą a Charybdą znaczy że musimy wybrać mniejsze zło. znaczy też między młotem a kowadłem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:09:57+01:00
Otrzeć się o śmierć- Ledwie uniknąć śmierci

Znalazł się między Scyllą a Charybdą- znaleźć się w trudnej sytuacji bez wyjścia, gdzie jest się zagrożonym z dwóch stron. Przysłowie o podobnym znaczeniu to Być między młotem a kowadlłem.

Miarka się przebrała- przekroczyć pewną granicę, limit został wyczerpany, cierpliwość się skończyła
1 5 1