Odpowiedzi

2009-12-05T12:01:57+01:00
Anna Shirley-główna i tytułowa bohaterka utworu.
Mateusz Cuthbert-bohater drugoplanowy .
Małgorzata Linde-bohaterka drugoplanowa.
Diana Barry-bohaterka drugoplanowa i przyjaciółka Ani.
Gilbert Blythe-bohater epizodyczny



myślę że dobrze:)
pozdrawiam:)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:01:59+01:00
Nie wiem czy dobrze ale raczej tak:
PIERWSZOPLANOWI:
Ania Shirley - rudowłosa sierota, która trafiła do Państwa Cutbertów (czy jakos tak), posiadała dużą wyobraźnię
Maryla - starsza kobieta opiekująca się Anią, siostra Mateusza
Mateusz Cuthbert - bratnia dusza Ani, jej opiekun, brat Maryli
Małgorzata Linde - siąsiadka i przyjaciółka Maryli, roznosila różne plotki
Diana Berry - przyjaciółka Ani, miała długie czarne włosy, bratnia dusz Ani
DRUGOPLANOWI:
Gilbert - kolega ze szkoły Ani
Janeczka Pye - koleżanka ze szkoły Ani
Prissie Andrews - uczannic w tej samej szkole co Ani, kochanka nauczyciela

Tyle mam i nie wiem czy cos jeszcze dodac bo to w eszlym roku czytalam. Nazwiska moglam poprzekręcac ale myśle że je sobie poprawisz. Mam nadzieje że ta wypowieź ci sie podoba :))
11 4 11
2009-12-05T12:10:16+01:00
Postacie pierwszoplanowe:
-Anna Shirley, tytułowa bohaterka książki, córka Berty i Waltera Shirley, jedenastolatka, oraz sierota.

Postacie drugoplanowe:
-Maryla Cuthbert, pięćdziesięcioletnia kobieta, wraz z bratem Mateuszem zgodziła się wziąć Anie, zaopiekować się nie i wychować
-Mateusz Cuthbert, brat Maryli, kilka lat od niej młodszy, bardzo boi się kobiet, jest skryty i zamknięty w sobie
-Diana Barry, przyjaciółka Ani, jest uprzejma i wrażliwa, uczy się trochę gorzej
-Gilbert Blythe, Uczciwy chłopieć, straszy nieco od Ani, próbuje ciągle ja przeprosić za raz popełniony błą
-pani. Małgorzata Lynde, przyjaciółka Maryli, bardzo dobra gospodyni, jest bardzo gadatliwa.

5 3 5