Odpowiedzi

2009-12-05T11:56:40+01:00
Zad1
a) (-5) do piątej i bedzie ujemny b)4 do dziesiątej i bedzie dodatni
c)4/5 do siódmej i bedzie dodatni d) (-1) do czwartej i bedzie dodatni e) 2.8 do czwartej i bedzie dodatni f) (-1 i 1/2) do trzeciej i bedzie ujemna
Zad2
a) 10 do 1
b) 10 do 2
c)10 do 3
d)10 do 4
e)10 do 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T11:57:51+01:00
3.
a) (-5)⁵ - ujemny
b) 4¹⁰ - dodatni
c) (⅘)⁷ - dodatni
d) (-1)⁴ - dodatni
e) 2,8⁴ - dodatni
f) (-1½)³ - ujemny

4.
10 = 10¹
100 = 10²
1000 = 10³
10 000 = 10⁴
1 000 000 000 = 10⁹


:):)

mam nadzieję, że pomogłam