Odpowiedzi

2009-12-05T13:27:18+01:00
Jak dla mnie , rozpowszechnienie się pisma miało ogromne znaczenie , ponieważ dzięki temu ludzie nie tylko z Egiptu, ale teraz z prawie całego świata mogą pisać , czytać itd.
Bez tego nie moglibyśmy się uczyć - bylibyśmy głupi .
Bez tego nie byłaby tak rozbudowana medycyna .
114 3 114
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T18:31:20+01:00
Wynalezienie alfabetu miało według mnie duże znaczenie, ponieważ zajmowało dużo mniej czasu. Litery przecież pisze się szybciej i łatwiej niż obrazki. Dzięki wynalezieniu alfabetu o wiele więcej można było zapisać ważnych rzeczy, które poznali ludzie w późniejszych wiekach. Dzięki wynalezieniu alfabetu można było poznać życie historyczne od starożytnych czasów.
98 1 98