Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T12:04:16+01:00
W Zakopanem ( 49°N )
21 III , 23 IX h=90*- 49*=41*
22 VI h=90* + 23*27' - 49 =64*27'
22 XII h=90* - 23*27' - 49 18*13'

w Melbourne ( 38°S)
21 III , 23 IX h=90*- 38*=52*
22 VI h=90* - 23*27' - 38 =29*13'
22 XII h=90* + 23*27' - 38*=75*27'
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:13:36+01:00
1.zakopane(49N)

21marzec i 23wrzesien-
h=90stopni-φ
h=90stopni-49N=41stopni

22czerwiec-
h=90stopni-φ+23stopnie27min.
h=90stopni-48N+23stopnie27min=64stopnie27min

22grudzień-
h=90stopni-φ-23stopnie27min.
h=90stopni-49-23stopnie27min.=17stopni33min
2.Melbourne(38S)


21marzec i 23wrzesien-
h=90stopni-φ
h=90stopni-38=52stopnie

22czerwiec-
h=90stopni-φ-23stopnie27min.
h=90stopni-38-23stopnie27min=28stopni33min

22grudzień-
h=90stopni-φ+23stopnie27min.
h=90stopni-38+23stopnie27min=75stopni27min
54 4 54
2009-12-05T13:58:46+01:00
Zakopane - 49 st. N

Dla 21 marca i 23 września - równik - 0 st.
h = 90 st. - (0 st. + 49 st) = 41 stopni

Dla 22 czerwca - zw. raka - 23,27 N
h = 90 st. - (48 N+ 23 ,27 ') = 64, 27 '

Dla 22 grudnia - zw. koziorożca - 23,27' S
h = 90 st - ( 49 st. - 23s, 27' ) = 17 , 33 '



Melbourne - 38 st. S


Dla 21marca i 23 września - równik 0 st.
h = 90st. -( 0 + 38 st. ) = 52st.


Dla 22 czerwca -
h = 90 st. - ( 38 st. - 23, 27' ) = 28, 23 '

Dla 22 grudnia -
h = 90st .- ( 38 + 23, 27' ) = 75, 27 '



Myślę, że dobrze . :)
11 3 11