Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:13:59+01:00
Stare lasy nalezy wycinac:
- Stanowia zagrozenie dla srodowiska
- Sa niebezpieczenstwem
- Sa latwo palne ( jak zapalki )

- sa przydatne
- mozna zrobic z nich zeszyty
- maja wplyw na powietrze
2 3 2
2009-12-05T12:15:53+01:00
Stare lasy nie należy wycinać ponieważ ;
Jeżeli będziemy wycinać stare lasy możemy pozbawić teren całkowicie zieleni
Wycinając stare drzewa możemy doprowadzić również do zagrożenia gatunku
Pozbawiamy zwierząt schronienia

Stare lasy należy wycinać gdyż
Możemy stworzyć na tym terenie nowe bardziej pozyteczne rzeczy
Możemy posadzić tam rośliny bardziej nadające się do czegoś (np.Podając im Co2 czyli dwutlenek węgla powodujemy ich wzrost czyli są wyższe)
Możemy stworzyc pole

2009-12-05T12:17:40+01:00
Stare lasy należy wycinać.
Argumęry za:
-na ich miejscu mogą wyrosnąc nowe i lepsze
-z nich może być drewno na opał lub meble.
-
argumenty przeciw
-w powietrzy bedzie wiecej dwutlenku wegla
-wiecej zanieczyszczeń
-