Odpowiedzi

2009-12-05T12:22:55+01:00
PUP- Państwowy Urzad Pracy -> wiecej info w necie znajdziesz.
Informacji szukać własnie w tym urzędzie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Nyn
  • Początkujący
2009-12-05T12:25:34+01:00
1. Z pomocy opieeki spolecznej.
Pieniadze stałe albo jednorazowe np na ubrania czy buty.
Jesli jest krucho dostają żywnosc z banku zywnosci lub innych instytucji

2 w urzedzie pracy, gazetach w internecie ulotkach w sklepach czy w firmach
1 4 1