Odpowiedzi

2009-12-05T12:27:15+01:00
R2 = P : πl - r1
r2 = 0,6 m² : 3 x 50cm - 15cm
r2 = 0,6 m² : 150 cm - 15cm
r2 = 600cm² : 150cm - 15cm
r2 = 4 cm - 15cm
r2 = -11cm
2009-12-05T12:26:44+01:00
L=0.5m
r1=0.15m

r2=0.6/1.5-0.15=0.4-0.15=0.25(m)=25(cm)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:39:42+01:00
R₂= P/πl - r₁
mając dane
:
P= o,6 m²=6000 cm
π= 3
l= 50 cm
r₁=15 cm
Oblicz r₂?

r₂=6000cm/3×50cm-15cm=6000cm/150cm -15cm=40 cm-15 cm=25 cm


r₂=25cm