Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T12:42:20+01:00
Przemysł twórczy wykorzystuje multimedia w różnych celach, jak na przykład sztuki piękne, rozrywka, sztuka tworzenia reklamy, dziennikarstwo, media czy obsługa oprogramowania stworzonego dla któregokolwiek wyżej wymienionego przemysłu. Indywidualny projektant multimediów może zająć się każdą dziedziną w ciągu swojej kariery. Wymagane są od niego zdolności techniczne, analityczne i kreatywne.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T12:42:55+01:00
Przemysł wytwórczy- jest potrzebny do wytwarzania rzeczy niezbędnych do życia, a także rzeczy będących dobrami luksusowymi. Do ogólnie pojętego rozwoju cywilizacji.
To tak mniej więcej z tej pozytywnej strony wygląda...

Przemysł wytwórczy-produkowanie nowych materiałów,produktów.
Wytwarza on nowe produkty stąd ta nazwa "wytwórczy".

**Rozwój przemysłu decyduje o poziomie, a także tempie rozwoju gospodarczego, gdyż jest jedynym działem gospodarki wytwarzającym środki pracy.

yyY.. to tak od siebie ;)

sama zdecyduj czy o to Ci chodziło ;*