Odpowiedzi

2009-12-05T12:27:03+01:00
1. Stały , ciekły i gazowy
2. Gdy zmieniamy tempraturę ( obnizamy badz podwyzszamy)
3. ciekły, bo bez wody pitnej organizmy nie mogly by zyc :)
2 3 2
2009-12-05T12:27:03+01:00
Są trzy stany skupienia: stały, ciekły i gazowy
Woda zmienia swój ciekły stan skupienia na gazowy, gdy paruje, a na stały gdy zmienia się w lód.Najważniejszym dla życia stanem skupienia wody jest ciekły, bo bez wody pitnej nie byłoby życia.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:31:25+01:00
Woda występuje w trzech stanach skupienia:
-ciekłym
-gazowym
- stałym
Woda zmienia swój stan skupienia kiedy :
-paruje
-skrapla się
-zamarza
Najważniejszym ze stanów skupienia wody jest ciekły gdyż bez tego wszystko by wyschło, nic by nie rosło i Ziemia była by jałową planetą tak jak inne.
3 3 3