Kwadratowy kawałek materiału (rysunek) podzielono na cztery równe części, z których uszyto serwetki.Ile centymetrów koronki przeznaczono na obszycie każdej serwetki?

Na rysunku znajduje się kwadrat.Ma zaznaczone przekątne. Długość jednego boku wynosi 90 cm.
Trzeba tu skorzystać najprawdopodobniej z twierdzenia Pitagorasa.

Proszę o szybką pomoc i dokładne rozpisanie wszystkiego.

Z góry dziękuje. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-06-07T22:01:57+02:00
2009-06-07T22:05:01+02:00
Rozwiązanie za kilka minut w załączniku.