Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:44:05+01:00
Jeszcze przed II wojną światową mniejszości narodowe stanowiły ponad 30%.
Polska stała się państwem niemal jednolitym narodowo (1,3%) w skutek:
-działań wojennych
-represji
-holokaustu
-przesunięcia granic
-deportacji
-przesiedleń
2009-12-05T18:31:01+01:00
-przesiedlenia, deportacja, zostaly granice przesuniete, dzialania wojenne itdd


byly tez przyczyny polityczne religijne i zarobkowe