Odpowiedzi

2009-12-05T12:49:15+01:00
Apteczka składa się z bandaży elastycznych, plastrów, chusty trójkątnej, waciki, gaza. Ponadto są w niej nożyczki, rękawiczki, woda utleniona. W szkole znajduje się w gabinecie lekarskim, szafce.
16 3 16
2009-12-05T12:49:13+01:00
1. Bandaż, gaza, woda utleniona ;p xD
2.W każdej sali, w szafeczce, do której ma dostęp każdy ;p
oraz u higienistki ; DD
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T15:28:56+01:00
1.jest w niej:
bandaż elastyczny
plastry
waciki
gaza
woda utleniona
nożyczki
rękawiczki
chusta
ochrona na usta przy sztucznym oddychaniu
taśma
kompresy
w niektórych termometr
2. u pielęgniarki, w recepcji, w sekretariacie, na każdym zapleczu, bufecie, pokoju nauczycielskim, w bibliotece, na sali gimnastycznej
108 2 108