Odpowiedzi

2009-12-05T12:52:05+01:00
W życiu ludzi wszystko może się zmienić np.. kiedy ktoś bliski zachoruje na ciężka chorobe wtedy ludzie czesto uświadamiaja sobie że życie jeest po to żeby je w pełni wykorzystywać, ponieważ może być bardzo krótkie.Jezus bardzo nam w tym pomaga, jest naszym pozieszycielem w kazdej nawet naqjmniejszej sprawie. Nasza wiara\ tylko to wszystko umacnia.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:04:00+01:00
Pokój, który porzyniósł Jezus podczas swojej śmierci na krzyżu dużo zmienia w dziejach ludzkości. Dzięki temu pokojowi my możemy obecnie wyznawać swoją wiarę bez żadnych przeszkód. Możemy żyć wg przykazań Bożych, gdyż grzech został zgładzony przez Jezusa. My też za Jego przykładem możemy zgładzić grzechy, odrzucić je od siebie, bo Jezus daje nam do tego siłę. Pokój przyniesiony przez Jezusa na krzyżu mobilizujenas do walki z grzechem. Gdyby Jezus za nas nie umarł, było by nam cięzko, żylibyśmy w grzechu.
20 4 20