Może ktoś czytał taką książkę pt. " Chłopak na opak ".
Muszę zrobić plan wydarzeń na podstawie tej książki.
Muszę na poniedziałek te zadanie już mieć.
Proszę o pomoć bardzo PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
101 p . daje za to zadanko!! :) :-) :* :D :P :)

3

Odpowiedzi

2009-12-05T13:04:39+01:00
Bohaterowie :
-Jacek
-Mama Jacka
-Tata Jacka
-Mietek

Czas i miejsce akcji

- szkoła,osiedle koło bloku Jacka

1Jacek opisuje siebie
2.Opowiada o swoim dzieciństwie.
3.opowiesci o swym życiowym pechu.
4wypad do wrozki.
5Spotkanie jacka zmietkiem i opowiedzenie mu o wrozce.
6Jacek spotyka staruszków w parku.

Niestety wiecej ci nie pomoge bo nie wiem jak jest to bardzo fajna lecz trudna ksiazka do interpretacji.

1 1 1
2009-12-05T13:08:54+01:00
Plan wydarzeń:
1.Opis Jacka.
2.Opowieści o swoim dzieciństwie.
3.Opowieść o swym życiowym pechu.
4.Wizyta u wróżki.
5.Spotkanie kolegów.
6.Opowieść o wróżce.
7.Spotkanie starszych ludzi.

jeśli możesz daj naj :))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:46:37+01:00
1. Pechowiec - Jacek Czarniecki
2. Wyjazd do Celestynowa
3. Pomalowanie umywalni
5. Zabawa w fakirów
6. Bójka z Wackiem
7. Wyprawa do fryzjera
8. "poprawa" oceny
9. Kompromitacja przed lekarzem
10. Choroba Jacka i jej konsekwencje.
11. Zakup stołu do odrabiania lekcji
12. Zaangażowanie w sport
13. List do H. Sienkiewicza
14. Szukanie sposobu na dobre oceny
15. Wyprawa do Turku
16. Wpadka podczas konferencji nauczycieli
17. Wagary
18. Kłopoty z powodu "śmierci ojca"
19. Zypa z świnią na klasowej wycieczce
20. Rozmowa z ojcem na temat wiary w pecha

----------------------------------

Ogólnie a każde ważne wydarzenie!
2 3 2