Cześć, potrzebne jest mi parę info:)

Kiedy Polska przystąpiła do tych organizacji ( chodzi o rok )
- Międzynarodowy Ruch Czerwonego Krzyża,
- ONZ
- Pakt Północnoatlantycki.
- Amnesty International,
- Green Peace,
- Komitet Helsiński,
- Lekarze bez granic

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T13:02:59+01:00
-ONZ-24 październiaka 1945r.
- Green Peace-1971r.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:10:43+01:00
* Polski Czerwony Krzyż działa na podstawie Ustawy z dnia 16 listopada 1964 r. oraz wydanego na jej podstawie Statutu zatwierdzonego Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2004 r.
[Polski Czerwony Krzyż (PCK) - najstarsza polska organizacja humanitarna będąca członkiem Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża ]

* 15 października 1945 r. Polska jako 51. państwo podpisała Kartę Narodów Zjednoczonych, przyjętą 26 czerwca na międzynarodowej konferencji w San Francisco.

* 12 marca 1999 - Pakt Północnoatlantycki

* od 1990 działa Stowarzyszenie Amnesty International z siedzibą w Gdańsku

* greenpeace- 16 kwietnia 2004 r [tego nie jestem pewna na 100%]

* Komitet Helsinki w Polsce powstał w okresie stanu wojennego (1982), utworzony przez grupę intelektualistów.

*