Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T12:59:50+01:00
W wiązce przewodzącej otwartej pomiędzy tyłkiem a drewnem występuje miazga. Wiązka zamknięta nie posiada miazgi.

Wiązka przewodząca zamknięta występuje u roślin jednoliściennych. :PP
25 3 25
2009-12-05T13:05:09+01:00
Pomiędzy drewnem i łykiem może występować warstwa kambium/z pramiazgi/, wtedy jest to wiązka otwarta.
Występuje u roślin, u których występuje przyrost na grubość, m.innymi u nagonasiennych i dwuliściennych.

Jeśli w obszarze wiązki nie ma kambium, to będzie to wiązka zamknięta. Występuje u roślin nie przyrastających na grubość - u jednoliściennych.
28 4 28
2009-12-05T13:36:17+01:00
W wiązce przewodzącej otwartej występuje miazga. Wiązka zamknięta nie posiada miazgi.

występuje u roślin jednoliściennych.
16 3 16