Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:23:22+01:00
3x-1+2y-3=3(y+1)
3x-1+2y-3=3y+3
3x=3y+3+1-2y+3
3x=y+7

x+y-3y-1=x-6y
x+y-3y-x+6y=1
4y=1/:4
y=1/4
2009-12-05T13:31:06+01:00
3x-1 +2y-3 =3(y+1)
5 4 2
3*5-1+2y-3=3y+3
15-1+2y-3=3y+3
2y-3y=-11+3
-y=-8
y=8

3*4-1+2y-3=3y+3
12-1+2y-3=3y+3
-y=-5
y=5

3*2-1+2y-3=3y+3
6-1+2y-3=3y+3
-y=-1
y=1

x+y - 3y-1 =x-6y
4 2 4

4+y-3y-1=4-6y
4y=1
y=1/4

2+y-3y-1=2-6y
4y=1
y=1/4

za bardzo nie wiedzialam o co chodzi w tym zadaniu
1 5 1