Odpowiedzi

2009-12-05T13:14:09+01:00
Pole wyszło: 3(1,5 +√3) [ j2] czy taka masz odp? bo myślę ,że się nie pomyliłam! dość dużo tych pierwiastków! więc pytam? Mam nadzieję ,że nie mam pomyłki!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:23:14+01:00
Niewiem czy to dobrze ale zrobilam to tak:

ΙABΙ=ΙBCΙ =a
przekotna AC =3√2 =a√2

czyli: ΙABΙ=ΙBCΙ =3
ΙADΙ=2√3
ΙDCΙ=3-√3


to blad jest sorki:(
pole≠ suma wszystkich bokow

pole= 3√2-6=3*(3-√3)+3*2√3

i to trzeba obliczyc... nie pamietam dokaldnie jak to sie robi.. ale ty to mozesz zrobic na przykladzie innych zadan rozwiazywanych na lekcji;p
1 1 1