Odpowiedzi

2009-12-05T13:24:47+01:00
Cześć Sebastian!
Na początku chcę Cię serdecznie pozdrowić. Dziękuję, że odpowiedziałeś na mój ostatni list.
Dowiedziałem się z niego, że jesteś poważnie chory. To bardzo przykre, jednak proszę cię, byś się nie martwił. Napisałeś mi, że termin operacji wyznaczono na 15 stycznia. Postaram się Cię wtedy odwiedzić.
Trzymaj się ciepło i pozdrów rodziców.
Do zobaczenia w najbliższą sobotę- **********
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:59:56+01:00
Drogi Sebastianie!

Na początku listu chciałam / em Cię serdecznie pozdrowić. Co u Ciebie słychać ? Kiedy się zobaczymy ?
Od naszej rozmowy na temat Twojej choroby niewiele się zmieniło - nadal lubię Cię takiego jakim jesteś. Od tamtej pory wiele czytałam / em na temat Twojego schorzenia i operacji związanych z nim . Naprawdę nie masz się czego bać. Masz duże szanse na wyzdrowienie. Musisz tylko uwierzyć w siebie. Wszyscy tutaj bardzo za Tobą tęsknimy i wspieramy Cię myślami. W najbliższym czasie organizujemy zbiórkę pieniędzy na dzieci w Twoim szpitalu - może słyszałeś o tym ? Planujemy też Cię niedługo odwiedzić.
Odpisz szybko,
Pozdrawiamy,
Klasa .......



Max ? :>
1 5 1