Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:23:22+01:00
Współczesne igrzyska olimpijskie:
Miejsce - dowolne miejsce na świecie
Przykładowe dyscypliny - kajakarstwo , skok w dal , pływanie
Uczestnicy - Mężczyźni oraz kobiety .
Publiczność - Każdy kto chce może przyjść , za opłatą
Nagrody - sława, nagroda pieniężna , medale i podium


Liczę na naj . xd
21 4 21
2009-12-05T18:47:48+01:00
- różne państwa
- piłka nożna, siatkówka, biegi, skok w dal, pływanie, narciarstwo
- reprezentanci wielu państw: kobiety i mężczyźni
- kobiety, młodzież, dzieci
- medale, puchary, pieniądze
10 4 10