Odpowiedzi

2009-12-05T13:20:46+01:00
- jak się nazywam
- gdzie coś się stało
- ile osób jest rannych
- odpowiadać na pytania zadane przez pracownika, który odebrał telefon
1 4 1
2009-12-05T13:22:02+01:00
1. Powiedzieć jak się nazywasz.
2. Określić co dokładnie się stało.
3. Czy ktoś jest poszkodowany, ranny. Jeżeli tak to ile osób.
4. Gdzie doszło do wypadku.

Sądzę, że to chyba takie najważniejsze...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:22:16+01:00
W kolejności:
-Imię nazwisko
-Czas i miejsce zdarzenia
-Rodzaj zdarzenia ,czy są osoby poszkodowane itd.
-Ewentualnie sprawców danego zdarzenia