Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:26:41+01:00
Przepis na naleśniki:

zutaten: (skladniki)
150 g mehl
1 EL ouderzucker
2 eier
240 ml milch
prise salz
3 EL Butter oder Öl
Öl


performance: (wykonanie)
Mehl, Puderzucker, Eier, Milch und Salz. Mix, mit einem Tuch bedecken und erlauben es, für 30 Minuten stehen lassen. Kurz vor dem kochen in den teig butter oder Öl und mischen. Sie können die pfannkuchen auf einer trockenen Pfanne braten oder pfannkuchen, alle nachfolgenden um das fett zu braten.

jakby bylo potrzebne to tu masz przetlumaczone:

Składniki
150 g mąki
1 łyżeczka cukru pudru
2 jajka
240 ml mleka
szczypta soli
3 łyżki roztopionego masła lub oleju
olej


Wykonanie
Mąkę przesiać, dodać cukier puder, jajka, mleko i sól. Zmiksować, przykryć ściereczką i odstawić na 30 minut. Przed samym smażeniem dodać do ciasta roztopione masło lub olej i wymieszać. Naleśniki można smażyć na suchej patelni lub też wszystkie kolejne naleśniki smażyć na tłuszczu.


;);**
92 3 92
  • gad6
  • Początkujący
2009-12-05T13:42:40+01:00
Daiela back heute Nachmittag eine Torte für Martin.
Morgen kommen seine Gäste

Tu zaczyna się przepis na tort;]

Sie bereitet das so zu:
sie rührt Butter, gibt dazu Zucker und rührt, gibt die Eier und Vanillinzucker zu, rührt bis eine cremige Masse entsteht. Dann gibt się haselnüsse, geriebene Schokolade und Backpulver dazu. Den Teig gibt sie in eine Backfrom und back ihn bei 180o C ca. 35 Min.
nach dem Auskühlen bestreicht sie die Torte mit der geschlangenen Sahne, streicht reichlich Eierlikör darüber und vierziert sie mit schokoladeraspen.


Jak Coś to pisz na private;]
Pozdro xD
27 3 27
Pomocy ! Przebywasz w Niemczech na stypendium. Uzgodniłaś z koleżanką z którą mieszkach, że ugotujesz dzisiaj kolację. Jednak nie zdążyłaś kupić wszystkich składników, jakie są niezbędne do przygotowania. Zostaw wiadomość koleżance. - poproś o kupno 2 składników -podaj potrzebę ich ilości -napisz gdzie z pewnością te składniki dostanie -napisz o której wrócisz do domu HALLO SĄ TU DOBRE DUSZYCZKI CO POMOGĄ MI Z TYM ZADANIEM ? PILNE !