Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:23:35+01:00
Henryk Skotarczyk, instrumentalista (kozioł, szerszenki), budowniczy instrumentów, folklorysta, popularyzator muzyki koźlarskiej ze Zbąszynia w woj. wielkopolskim.
Zuzanna Spasówka, pisarka ludowa z Pożoga w woj. lubelskim.
Piotr Szałkowski, rzeźbiarz z pięknej Sokółki w woj. podlaskim
Józef Wiejacki, rzeźbiarz z Małkowic w woj. dolnośląskim
w imieniu Kapeli "Opocznianka" z Opoczna w woj. łódzkim odebrali nagrodę Stanisław Ksyta – grający na skrzypkach oraz Julian Jarząb grający na harmonii.
Zespół Pieśni i Tańca "Lublin" im. Wandy Kaniorowej z Lublina to kolejni nagrodzeni, bowiem było ich wielu
Najpokaźniejszy był działający od 1938 roku Regionalny Zespół Pieśni i Tańca "Podegrodzie" - z Podegrodzia w woj. małopolskim. Zespół kultywujący lachowskie tradycje, zdobywca Złotej Ciupagi, pokazał swój skład w całej okazałości i głośności.
2009-12-05T15:49:55+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T16:46:29+01:00