Odpowiedzi

2009-12-05T13:22:49+01:00
A) jasny
b) kolorowy, fascynujacy
c) dobra
d) fajna
e) długi, ciezki
f) umiejetny, mądry
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:24:23+01:00
A) światło - blask, ( białe, lśniące)
B)obraz - malowidło ( cudowne, piękne)
c)potrawa - jedzenie ( smaczne, pyszne)
d) dziewczyna - kobieta ( wysoka, niska, ładna)
e)dzień - ( piękny, słoneczny)
f) suma - wynik ( duży, wielki, mały)
1 5 1