Błagam was proszę o rozwiązanie jak najszybciej. :)


Treść zadania:

Oto kilka tematów do wyboru. Rozwiń jeden z nich w formie sprawozdania lub krótkiego reportażu.

a) Bomba w naszej szkole - skutki fałszywego alarmu
b) Sobotnie popołudnie w hipermarkecie
c) Niezapomniany koncert
d) Szaleństwo wokół Harr'ego Pottera


2

Odpowiedzi

2009-12-05T13:30:36+01:00
A)Pewnego dnia w szkole w warszawie był fałszywy alarm. Przyjechały służby, nikomu nic się niestało.
zamknięto szkołe. Dzieciak został ukarany.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:36:33+01:00
"Sobotnie popołudnie w hipermarkecie"
Co za szaleństwo. W sobotę 05.12.2009r. w Realu zbiegło się tysiące klientów. Zakupy świąteczne się zaczęły. W markecie również jak co roku był św. Mikołaj. Dzieci robiły sobie zdjęcia i prosiły Mikołaja o prezenty świąteczne. Klienci wprost wyrywali sobie produkty z koszyków. Bez kolejek się nie odbyło. Kilkumetrowe kolejki na pół sklepu! Ludzie się zmówili czy co? Pytając klientów o te nagłe zbiegowisko odpowiadali:
- Trzeba kupować jak najszybciej, bo potem już nie będzie. Zostaną jakieś marne skarpety. To prawda. Sklepy z dnia na dzień są coraz bardzie puste pomimo codziennych dostaw. Karpie, wszelkie ryby i zabawki to główne produkty, które znikają jakby wyparowały. Jak to mówi przysłowie: "Kupuj żelazo póki gorące"