Odpowiedzi

2009-12-05T13:33:17+01:00
A)przewaga liczebna i militarna
b)zaborcy
c)pomoc z zewnątrz,od państw zachodnich
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T17:52:02+01:00
Po stronie zaborców była przewaga przede wszystkim przewaga liczebna, Polacy nie mogli się obronić walcząc na trzy fronty.

Przeciwko Polakom zwracali się wszyscy trzej sąsiedzi tj. Rosja, Austria i Prusy.

Bezskutecznie liczono na jakiekolwiek wsparcie z zewnątrz
35 3 35