Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:34:16+01:00
Główni: Adam Cisowski,Paweł Gąsowski, Wanda Gąsowska.

Poboczni: Ewa Gąsowska, Iwo Gąsowski, Burski, harcerze.

Epizodyczni: Francuz, opryszkowie, uczniowie klasy 7.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T13:34:40+01:00
Bohaterowie:
-Adam Cisowski
-Rodzina Gąsowskich
-Francuz
-koledzy Adasia
- malarz i jego wspólnik
- Ksiądz Kazuro
- dzieci z sąsiedztwa
- rodzina Adasia.
-Ksiądz Koszyczek
-Oficer
-żołnierz