Odpowiedzi

2009-12-05T13:46:07+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T13:46:06+01:00
Dane;
V1=30m/s,
V2=10m/s,
Vś.?

30m/s+1030m/s=40m/s,,
40m/s: 2=20m/s,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:48:50+01:00
S1=0.5 całej drogi i S2 tez
vśr.=delta s przez delta t
v=s1+s2/t1+t2
s1+s2 to cale S
i zostaje wyliczyc t
v1(pierwszego ciała)=s1/t1
a s1 to inaczes cale s/2
v=s/2/t1 mnozymy obustronnie przez t1
i t1=s/2v1
a t2= s/2v2- analogicznie
i podstawiamy wyliczone t do wzpru v=s/t1+t2