Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T13:47:34+01:00
Maria Skłodowska-Curie - Fizyka 1903, Chemia 1911
Henryk Sienkiewicz - Literatura 1905
Czesław Miłosz - Literatura 1980
Lech Wałęsa - Pokojowa Nagroda Nobla 1983
Władysław Reymont - Literatura 1924
Wisława Szymborska - Literatura 1996
Józef Rotblat - Pokojowa Nagroda Nobla 1995
2 5 2
2009-12-05T13:48:50+01:00
Czesław Miłosz
Lech Wałęsa
Wisława Szymborska
Henryk Sienkiewicz
Maria skłodowska Curie
Władysław Reymont
3 3 3
2009-12-05T13:51:25+01:00
Maria Skłodowska-Curie (za osiągnięcia naukowe)
Władysław Reymont (w dziedzinie literatury)
Czesław Miłosz –(w dziedzinie literatury)
Lech Wałęsa (Pokojowa Nagroda Nobla)
Wisława Szymborska (w dziedzinie literatury)
2 4 2