Odpowiedzi

2009-12-05T13:54:11+01:00
To masz może coś z kąpem ,albo drukarka jest może jakaś zła ,ale na pewno coś zle zrobiłeś i spróbuj jeszcze raz.
2009-12-05T14:26:11+01:00
1. Zobacz czy folia jest pozrywana z tuszy (zapezpiecza przed wylaniem)
2. Taka sama folia może być na elektronice tuszu (taka listewka widać że coś ważnego) :P
3. Zobacz czy dane sterowniki sa do Twojego systmu operacyjnego..
4. Odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz (rób wszytko według podanych przez nich kroków)
5. Jeżeli nie będzie działało udaj się z drukarką w celu zgłoszenie wady.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T15:41:08+01:00
-jak masz możliwość to sprawdź ją u znajomej osoby
-sprawdź kabel, może jest uszkodzony
-możesz zanieść ją do serwisu
-start-ustawienia-panel sterowania-drukarki i faxy- sprawdź czy widnieje tam jej ikona, powinno pisać, że jest gotowa
-sprawdź poziom tuszu
-przeinstaluj sterownik
-zadzwoń po informatyka
-styki od tonera mogą być zabrudzone więc trzeba je przeczyścić
-może zacięła się kaseta drukująca
-w przypadku dukowania przez Bluetooth musisz dodać ją do urządzeń Bluetooth