Na wakacjach poznales dziewczyne. napisz list: (120-190 słów)
-gdzie jestes i co robisz,
-jak ona wyglada i czym sie interesuje,
-gdzie i kiedy ja poznales,
-jaki ma charakter wasza znajomosc i czy wiazesz z nia jakies plany


PILNE PROSZĘ O POMOC!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:06:55+01:00
Hi Tomek.

I am on holidays in Greece. There is a beautiful weather. In the morning we are touring the city, and we are afternoons on the beach. Very much I sunbathed up till now. Greece is a solar country, lively, full of the natural beauty, but first of all very rich in monuments of the ancient culture. we toured the Olympic stadium, the Athenian theatre and a lot of other monuments so as temples, monasteries, strongholds and opulent and medieval palaces. In the evening we go to events.

I met the wonderful girl at one of parties about the name Ola. He is a Pole. She here also arrived for holidays. He is a lovely, shapely black-haired woman about green eyes. 30 km lives from Poznań, near me. We talked about the more distant acquaintance. We changed numbers, we decided to ring ourselves up. I hope that after a few meetings this acquaintance will turn into something more.

I am sending you warm greetings from solar Greece. Regret that you isn't here.

...Marcin..........(Twoje imię)



Po polsku


Cześć Tomek

Jestem na wakacjach w Grecji. Jest piękna pogoda. Rano zwiedzamy miasto, a popołudniami jesteśmy na plaży. Bardzo opaliłem się jak do tej pory. Grecja to słoneczny kraj, tętniący życiem, pełen naturalnego piękna, a przede wszystkim bardzo bogaty w zabytki kultury starożytnej.Zwiedziliśmy stadion olimpijski, teatr ateński oraz wiele innych zabytków takich jak świątynie, klasztory, twierdze oraz pałace bizantyjskie i średniowieczne. Wieczorami chodzimy na imprezy.

Na jednej z imprez poznałem wspaniałą dziewczynę o imieniu Ola. Jest Polką. Przyjechała tu również na wakacje. Jest śliczną, zgrabną brunetką o zielonych oczach. Mieszka 30 km od Poznania,niedaleko mnie. Rozmawialiśmy na temat dalszej znajomości. Wymieniliśmy się numerami, postanowiliśmy do siebie dzwonić. Mam nadzieję,że po kilku spotkaniach znajomość ta przerodzi się w coś więcej.



Przesyłam Ci gorące pozdrowienia ze słonecznej Grecji. Żałuj,że Cie tu nie ma.


Marcin









1 1 1
2009-12-05T15:29:11+01:00
To samo znaczy co wyżej tylko że po niemiecku;)

Hallo Tom

Ich bin im Urlaub in Griechenland. Es ist schönes Wetter. Am Morgen besuchen wir die Stadt, und wir sind am Nachmittag am Strand. Ich bin schon sehr gebräunt. Griechenland ist ein sonniges Land, eine lebendige, voll von natürlicher Schönheit und vor allem sehr reich an Denkmälern der alten Kultur. Wir besuchten das Olympia-Stadion, das Theater in Athen und vielen anderen historischen Sehenswürdigkeiten wie Tempel, Klöster, Burgen und byzantinischen und mittelalterlichen Paläste. Am Abend gehen wir zu der Veranstaltung.

An einer Veranstaltung traf ich ein wundervolles Mädchen. Sie heißt Ola. Sie ist Polnisch. Sie kam auch hier auf Urlaub. Sie ist schön, schlanke Brünette mit grünen Augen. Sie wohnt 30 km von Posen, nahe bei mir. Wir sprachen über die weitere Erkenntnis. Wir haben ihre Telefonnummern. Wir rufen Sie an. Ich hoffe, dass es viel mehr daraus wird.