Odpowiedzi

2009-12-05T13:59:06+01:00
Syzyfowa praca: praca nudna, monotonna
hiobowe wieści : złe, dramatyczne, przykre wiadomości
zapiąć cos na ostatni guzik : przygotować coś dokładnie
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T14:03:04+01:00
Dzisiaj po południu czeka nas syzyfowa praca przy pracach w ogrodzie przed domem.

Wczoraj Anka skończyła swoja prace magisterską, po prostu na zapięła ją na ostatni guzik przed oddaniem na uniwersytet .

Ola wczoraj w szkole opowiedziała nam o hiobowych wieściach u niej w domu ,przykro nam było ale postaraliśmy się ją pocieszyć i ze jak jej będzie smutno i źle to jej zawsze pomożemy .

mam nadziej ze zdanie się podobają .proszę bardzo
2009-12-05T14:05:27+01:00
Syzyfowa praca-nadaremna praca nie przynosząca efektu
hibowe wieści-wiadomość o nieszczęściu