Odpowiedzi

2009-12-05T14:04:40+01:00
√x² - √4x + √4 = x - 2x + 2 = -x + 2

√1- 8x +16x²- √(2-x)²= żeby wyszedł Ci tamten wynik to nie może być tego 8x xD

wtedy:
1 - √16x² (tj. 4x) - 2-x = (1 - 4x) - (2 - x) = 1-4x-2+x=-1-3x
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:10:58+01:00
√ x²- 4x+4 = √(x-2)² = |x-2|

√1- 8x +16x²- √(2-x)²= √(1-4x)² - |2-x| = |1-4x| - |2-x|

Jak wiadomo √(a + b) = |a + b|

pozdro :D