1.Przedstaw cele Hitlera po dojściu do władzy.
2.Co to był Hitler jugend?
3.Pozycja kobiety w nazistowskich Niemiec.
4.Kogo dotyczy i co zawierały ustawy Norymberskie z 1935.
5.Co wydarzyło się w ,,noc kryształową" w 1938 roku.

Potrzebuje to bardzo szypko z góry dzienkuje !!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-05T14:12:31+01:00
4. W 1935 wydano tzw Ustawy nowymberskie W ich mysl Zydom mieszkajacym w 3Rzeszy odebrano prawa obywatelskie i zakazano malzenst z Niemcami. Zydom lekarza adwokata i wykladowca zabraniano wykonywac zawodu.
2. to byly szkoly dzieci byly tam posylane i szkolone
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T15:00:59+01:00
1. Celem Hotlera po dojściu do władzy było przede wszystkiem przekreślenie postanowiem ładu wersalskiego, w dzienie zbrojeń.
2. Hitler jugend była to organizacja nazistowaska w które młodych niemców wychowywano w duchu nazistowskim.
3. Kobiety namawiano do jak njwiększej liczy ciąż, to znaczy chciano by rodziły dużo dzieci.
4. Ustawy noryberskie dotyczyły Żydów, odebrano im prawa obywatelskie Nimiec, zakazano zawierania małżenstw niemiecko-żydowskich, a istniejące unieważniono, Żydzi mogli świadcyc usługi tylko żydom.
5.W Noc kryształową bo tak została nazwana 1938 roku niemcy zorganizowali pochód przez miasto i wszystkim żydowskim sklepikom powybijano szyby w oknach, na znak niecheci do nich i wrogiości.
1 1 1