Z niżej wymienionych określeń podkreśl te, które odnoszą się do cech rzeźby wysokogórskiej Tatr:
strome turnie;
doliny wiszące;
łagodne stoki gór;
wzgórza morenowe;
piętra roślinne;
jeziora cyrkowe;
V-kształtne doliny rzeczne.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:13:59+01:00
Strome turnie;
doliny wiszące;
wzgórza morenowe;
piętra roślinne;
1 5 1
2009-12-05T14:13:57+01:00
-Doliny wiszące ;P
-Strome turnie :D
-wzgórza morenowe :D
-Piętra roślinne
1 5 1
2009-12-05T14:15:01+01:00
Strome turnie;
piętra roślinne;
jeziora cyrkowe;
V-kształtne doliny reczne
4 5 4