Odpowiedzi

2009-12-05T14:15:10+01:00
Sądzę że tak ..........
pierwsi ludzie w europie to byli grecy
a tam gdzie się coś zaczęlo nazywa się kolebką!
4 1 4
2009-12-05T17:37:13+01:00
Grecję z całą pewnością można uznać za kolebkę cywilizacji europejskiej. W starożytności grecy zdominowali pozostałych ludzi pod względem nauki, kultury. To właśnie Gracja jest kolebką igrzysk olimpijskich. W Grecji żyli wielcy myśliciele m.in. Pitagoras, Epikur, Sokrates, Platon i Arystoteles.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-05T19:44:18+01:00
Oczywiście! Przecież to oni wymyślili wszystkie najważniejsze rzeczy. Kalendarz, wzory matematyczne, zegar, itd. Przecież to oni w starożytności mogli się poszczycić najlepszymi ludźmi - wodzowie, myśliciele, pisarze. Mieli wielkiego matematyka - Archimedesa. Jakiż dowodów więcej ci trzeba...To przecież twoi przodkowie...
Mam nadzieje, że pomogłem ;D
1 1 1