Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:19:02+01:00
Dźwięk w powietrzu ma prędkość 340 m / s. Czyli w ciągu sekundy pokonuje odległość równą 340 m.

Policzymy, ile czasu potrzebuje dźwięk na przebycie 510 m:

1 s-----------------------------340 m
x (s)-------------------------510 m

Po przemnożeniu "na krzyż" mamy:

x = 1,5 sekundy

Pozdro))
1 4 1
2009-12-05T14:19:32+01:00
2009-12-05T14:22:54+01:00
T=?
S= 510m
V= 340m/s

rozwiązanie
t= 510
----- = 1,5s

340
odp. Minie 1,5 sekundy;)