Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:22:39+01:00
- astronom, matematyk, prawnik, ekonomista, strateg, lekarz, astrolog, tłumacz, kanclerz kapituły warmińskiej od 1511, kanonik warmiński, scholastyk wrocławski, duchowny katolicki.

- poeta .

- X

- tłumaczka książek z jęz. angielskiego.
2 5 2
2009-12-05T14:25:35+01:00
Mikołaj Kopernik-astronom, matematyk, lekarz, astrolog, tłumacz, kanclerz kapituły warmińskiej od 1511, scholastyk wrocławski, prawnik,ekonomista,kanonik warmiński

Jan Kochanowski-poeta polski epoki renesansu, sekretarz królewski, przedstawiciel filozofii eklektycznej

Zofia Kierszys- tłumaczyła książki z języka angielskiego.
2009-12-05T14:26:33+01:00
Mikołaj Kopernik-był naszym wielkim astronomem, matematykiem, lekarzem, prawnikiem, tłumaczem poezji włoskiej oraz ekonomistą.

Jan Kochanowski-Był poetą,można powiedzieć :Człowiek Renesansu i Baroku

Józef Birkenau-

Zofia Kierszys-Polska tłumaczka j.angielskiego