Odpowiedzi

2009-12-05T14:32:10+01:00
Napisać o wierze ludzi w boga później o nim coś napisać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:50:35+01:00
Http://online.biblia.pl/rozdzial.php?id=1
tu jest o stworzeniu świata i ludzkości

http://wfo.wrzesnia-info.com/modules.php/x/name/Sections/sop/viewarticle/artid/107.html -tu jest link do pobrania

W Biblii są zawarte przykazania Boga dla ludzi-jak powinniśmy się zachowywać i czego nie wolno nam robić!