Przywroc wlasciwa kolejnosc liter w nazwach jezior polozonych w Ameryce. Nastepnie zapisz ich prawidlowe nazwy oraz nazwy panstw , na ktorych terenie jeziora sie znajduja:
NGREÓ
GMIHIANC
BATAHAASK
IBMACAORA
CATITCAI
UHNRO
(jak ktos ma to moze to mu pomoze --> to jest zadanie 6/25 z cwiczen planeta nowa era gimnazjum klasa druga)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T14:34:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Górne - Stany Zjednoczone, Kanada .

Michigan - Stany Zjednoczone .

Athabaska - Kanada .

Maracaibo - Wenezuela .

Titicaca - Peru,Boliwia .

Huron - Stany Zjednoczone , Kanada .
233 4 233
2009-12-05T14:37:17+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
JEZIORO GÓRNE - kanada, stany zjednoczone
JEZIORO MICHIGAN - stanu zjednoczone
JEZIORO ATHABASKA - kanada
JEZIORO MARACAIBO - wenezuela
JEZIORO TITICACA - boliwia,peru
JEZIORO HURON - kanada, stany zjednoczone
149 4 149