Odpowiedzi

2009-12-05T15:13:18+01:00
Dziwne pytanie przyznaję ;p
Proponuję ,abyś w centrum plakatu umieścił jakiś herb swojej rodziny
, który w jakiś tam sposób reprezentuje twoją rodzinę.
a na około wspomnianego herbu drzewo genealogiczne twojej
najbliższej rodziny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T15:14:23+01:00
Mhm uważam że powinnaś przedstawić to na drzewie genologicznym. Nie jest to trudne, a zawsze wiadomo jak wygląda twoja rodzina od przodków twoich ''pra pra'' dziadków :]
aż do Ciebie :]
2 3 2